By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vil du hjelpe flere med å sove bedre? Det kan du som kundeservicemedarbeider i Tempur!
Vi søker en kundeservicemedarbeider som skal betjene kunder og forhandlere av Tempur på telefon og e-post. Ditt arbeidssted er hos Tempur Brand Store i Rådhusgata. Du blir en del av et engasjert team som jobber med å finne den perfekte søvnløsningen for sine kunder - alt fra senger og madrasser til puter. Tempurs forhandlere er primært møbelbutikker rundt omkring i Norge, som trenger gode råd og praktisk informasjon fra en Tempur-spesialist.
Kjenner du til Tempur? Tempur er et unikt materiale utviklet fra NASA-teknologi, designet for å tilpasse seg kroppens form og gi optimal støtte og komfort. Produktene, inkludert madrasser og puter, forbedrer søvnkvaliteten ved å redusere trykkpunkter og absorbere bevegelser når man sover.
Som kundeservicemedarbeider blir du en nøkkelperson for Tempur i Norge. Du vil ha oversikt, kontroll, og være en viktig støtte til glede for både kjedens egne Brand Stores og eksterne forhandlere. Med ditt stødige blikk vil dere løfte kundeopplevelsen til å bli enda mer smidig og solid.
Arbeidsoppgaver:
Vi ser etter deg som:
Vi tror du er en blid og engasjert kollega, som liker å bidra til et godt arbeidsmiljø. Du er pliktoppfyllende og ansvarsbevisst, og er serviceminded overfor både kunder og kollegaer. Vi tror du har en løsningsorientert og ansvarlig tilnærming til rollen din. Og at du stiller med god arbeidsmoral og sterke samarbeidsevner, både i butikk og i kommunikasjon på mail/telefon.
Din bakgrunn:
Det er fint om du har erfaring med salg eller kundeservice fra f.eks. møbel, kjøkken eller elektronikk. Men har du annen relevant erfaring hører vi gjerne fra deg! Det viktigste er at du er nysgjerrig, lærevillig og har et sterkt ønske om å utvikle både deg selv og virksomheten du jobber i. Du vil få grundig og god opplæring.
Hvorfor velge Tempur som arbeidsplass?
Hos Tempur blir du en del av en global merkevare som hver dag setter sin ære i å forbedre søvnkvaliteten til mennesker verden over. Hos Tempur etterlever de sine verdier – lidenskap, nyskapning, kundefokus og ansvarlighet – i alt de gjør.
Som ansatt i Tempur skal du arbeide for deres visjon: Forbedre søvnen til flere mennesker, hver natt, over hele verden.
Stillingen innebærer primært arbeid på dagtid. Stillingen kan medføre noe reisevirksomhet i forbindelse med opplæring og andre events på kjedens øvrige lokasjoner i Norden. Du vil også få muligheten til å delta på kurs og opplæring for videreutvikling.
Høres dette spennende ut? Da vil vi høre fra deg!
Nøkkelord | Interiør og møbelsalg, Support, Kontor og administrasjon, Rådgivning, Ordrebehandling |
Bransjekategori | Varehandel |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Produktsalg |
Bedriftsnavn | Tempur |
Rådhusgata 26 | |
0151 OSLO | |
Nettside | www.tempur.no |
Tiltredelse | Etter avtale |
Søknadsfrist | Vi behandler søknader fortløpende |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Kundeservicemedarbeider |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Solveig Stormo Kvam Senior rådgiver solveig.kvam@cappa.no +4795846064 |