En mulighet for deg som vil mer
Er du klar for å ta det neste steget i karrieren og skape noe eget? Som leder i en Narvesen får du sjansen til å være din egen sjef, bygge ditt eget team, og få virkeliggjort dine ambisjoner – alt innenfor rammene av et velkjent og veletablert konsept.
Hvorfor Narvesen?
Hos Narvesen handler det om mer enn bare salg. Det handler om å skape gode kundeopplevelser, bygge sterke team og drive en lønnsom virksomhet. Her får du muligheten til å bruke din erfaring fra servicebransjen til å forme din egen bedrift. Vi gir deg verktøyene, men det er din drivkraft som vil gjøre forskjellen.
Hva kan du forvente?
- Frihet under ansvar: Du får stor frihet til å sette ditt personlige preg på hvordan kiosken drives. Vil du prøve nye idéer eller effektivisere driften? Mulighetene er mange, og vi oppfordrer til kreativitet innenfor rammene av konseptet.
- Lær å mestre nøkkeltall: Vi gir deg grundig opplæring i økonomistyring og nøkkeltall, slik at du kan maksimere lønnsomheten. Dette er en unik sjanse til å bygge din økonomiske forståelse og virkelig se resultater av egen innsats.
- Bygg og led ditt team: Har du erfaring med å lede motiverte team? Som leder får du muligheten til å rekruttere, utvikle og inspirere dine ansatte til å prestere sitt beste.
Passer dette for deg?
Vi ser etter deg som:
- har erfaring fra butikk, restaurant, kafé eller annet
- har vist at du kan ta ansvar, løse problemer og bidra til at ting fungerer som de skal
- er motivert for å ta et nytt steg i karrieren og skape noe eget
Trives du med å ha ansvar? Enten du har vært leder, mellomleder, skiftleder eller bare har tatt mye ansvar i tidligere jobber, vil du få god støtte og opplæring til å ta steget til å bli eier av egen virksomhet. Hos Narvesen får du en hverdag hvor ingen dager er like, og hvor din innsats direkte påvirker resultatene. Utviklingsmulighetene er store – du kan blant annet bli mentor for nye kjøpmenn, lærebedrift i salgsfaget, eller sikte mot å bli Årets Kjøpmann. Er du klar til å ta kontroll over din egen karriere og skape noe du kan være stolt av?
Hva du slipper å tenke på:
Vi tar oss av de administrative oppgavene – som lønn, kampanjer og innkjøp – slik at du kan fokusere på det som virkelig betyr noe: Å drive en lønnsom kiosk og skape gode kundeopplevelser. Hos Narvesen vil du kunne bygge opp en solid karriere innen et sterkt konsept. Det handler om innsats og ansvar – jo mer du legger inn, jo mer får du tilbake.
Narvesen, Amfi Finnsnes:
Kiosken på Amfi Finnsnes er godt etablert og har et stort potensial for å øke omsetningen! Vi ser etter deg som ønsker å ta vare på og videreutvikle den lokale forankringen butikken har. Narvesen jobber for å skape et inkluderende arbeidsliv, som speiler mangfoldet i samfunnet. Du kan lese mer om Narvesen og mennesker her: https://www.reitanretail.no/vart-ansvar/mennesker
Er du nysgjerrig?
Ikke vent! Kontakt oss i dag for en uforpliktende prat om hvordan du kan realisere dine ambisjoner med Narvesen.
Narvesen / Reitan Convenience samarbeider med rekrutteringsselskapet Cappa. Ta kontakt med Solveig Kvam (solveig.kvam@cappa.no / tlf. 958 46 064) for mer informasjon
Er du klar for å bli franchisetaker / daglig leder?
- Du er velkommen til å registrere din CV og søknad.
- Har du søkt andre jobber gjennom Cappa kan det hende du allerede er registrert. Du kan du gjerne logge inn herfra og oppdatere profilen din.
- Trenger du tips til hvordan du skal skrive søknad eller CV, eller hva du bør forberede til jobbintervjuet? På cappa.no er det mange tips til deg som kandidat.
Om rekrutteringsselskapet Cappa:
- Cappa er ledende innen rekruttering til handel-, servering- og servicevirksomheter, alt fra lederstillinger og fagspesialister til franchisetakere.
- Som kandidat gjennom Cappa skal du oppleve profesjonell og fortrolig behandling, og at dine data ivaretas på en trygg og sikker måte.
- Les mer på www.cappa.no og se flere ledige stillinger på www.cappa.no/stillinger.
Følg Cappa på
LinkedIn og
Facebook!