Brenner du for kontinuerlig forbedring, og vil bidra til standardisering og forenkling av rutiner og prosesser i Plantasjens butikker?
Hos Plantasjen skal kundene få en optimal handleopplevelse. For å ytterlige forbedre, forenkle og standardisere driften, ser vi nå etter deg som har engasjement og erfaring innen retail til rollen som
Store Operations & Logistic Planner.
I rollen vil du blant annet ha ansvar for å sikre og utvikle gode rutiner rundt varemottak, logistikk og lagerhold i de norske, svenske og finske butikkene.
Arbeidsoppgaver:
- Identifisere forbedringsområder i butikk og på servicekontor, ta initiativ til aktiviteter som vil forenkle og effektivisere butikkdriften og skape økt kundeverdi.
- Optimalisere vareflyten, fra varene ankommer butikk til de forlater butikk med kunden.
- Drive kompetanseutvikling, delta i opplæringsprosesser i butikk og på servicekontor. Støtte driftsapparatet i opplæring og oppfølging av rutiner og prosesser.
- Bidra i videreutvikling av digitale arbeids – og rapporteringssverktøy.
- Gi butikkene støtte og svar på spørsmål rundt butikkdriften.
- Lede forbedrings- og utviklingsprosjekter innenfor ansvarsområdet.
Vi tror at du:
- har erfaring fra retail eller annen kjededrift samt operativ erfaring fra drift og/eller logistikk
- har høyere utdannelse innen varehandel, logistikk, økonomi e.l. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
- har svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk eller svensk, i tillegg til gode engelsk-kunnskaper
- har god digital kompetanse og er nysgjerrig på nye løsninger og teknologi
Personlige egenskaper:
- Du bygger og vedlikeholder gode relasjoner med din positive innstilling og gode kommunikasjonsevner. Du er flink til å motivere, er pedagogisk og støttende.
- Du liker å utfordre etablerte sannheter og er en god problemløser.
- Du er trygg i deg selv og god til å formidle nye løsninger.
- Du er utpreget kommersiell og analytisk, og trives med å skape resultater gjennom og sammen med andre.
Stillingen er nordisk, og det må påregnes noe reising til kjedens servicekontor i Stockholm og besøk hos kjedens butikker i Norge, Sverige og Finland, samt til Plantasjens sentrallagre og terminaler.
Plantasjen tilbyr:
- utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i Nordens største hagesenterkjede
- konkurransedyktige betingelser, fri telefon, kurs og kompetanseutvikling
- muligheter for hjemmekontor inntil et par dager i uken
- personalgoder knyttet til både trening og rabatter
Stillingen er heltid med fast arbeidsplass på Plantasjens servicekontor ved Skjetten, like utenfor Oslo. Her er det stor takhøyde, åpenhet, mye latter og støtte - og vi håper du ønsker å bli en del av teamet! Det er også mulig å jobbe fra kontoret i Stockholm.
Velkommen som søker!
Livet blir bedre med planter og Plantasjen blir bedre med deg!
Ønsker du å søke?
- Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte Ine Maria Gunnersen eller Solveig Stormo Kvam i rekrutteringsselskapet Cappa.
- Du kan registrere din CV og søknad direkte i vårt søknadssystem. Søknader blir vurdert fortløpende, så send din søknad snarest mulig.
- Dersom du har søkt jobb gjennom Cappa tidligere, er det fint om du oppdaterer kandidatprofilen din.
- Trenger du tips til hvordan du skal skrive søknad eller CV, eller hva du bør forberede til jobbintervjuet? På www.cappa.no er det mange tips til deg som kandidat.
Om rekrutteringsselskapet Cappa:
- Cappa er ledende innen rekruttering til handels- og tjenestevirksomheter, alt fra lederstillinger og fagspesialister til franchisetakere.
- Som kandidat gjennom Cappa skal du oppleve profesjonell og fortrolig behandling, og at dine data ivaretas på en trygg og sikker måte.
- Les mer på www.cappa.no og se flere ledige stillinger på www.cappa.no/stillinger.
Følg Cappa på LinkedIn og Facebook!